söndag 19 februari 2012

söndagmorgon ,sovmorgon

vaknade o klevu pp 08.50. herrejisses vad jag sovit lääänge. jag har iofs varit vaken några gånger under natten för jag har så j-kla mycket värk i dag o det beror på gårdagens strapats i djupsnö o bärandet av fiskematerial o mat. mina armar o ben fick mycket stryk o nacken. skit e samma det var en trevlig fiskedag i går.
jag bäddade ner mig strax före kl 22 i går kväll orkade inte se filmen bodyguard.
vet inte vad jag ska göra idag ,det ska visst bli ett riktigt oväder med snö. mätarn visar -1.7 grader. oscar har fortfarande feber i morse -39.3 o har ont i öronen....hmm....inte ska han väl kunna få öroninflammation då han opererat plaströr i öronen när han var några år gammal?.....kanske måste ringa nån sköterska för att fråga.
nu ska jag dricka kaffe .....hej hej

Inga kommentarer: