tisdag 11 oktober 2011

tisdagkväll o tandvärk

....nu har jag haft tandvärk till o från över en vecka o jag håller på bli tokig....gaah...jag har varit till tandläkarn som sagt o dragit ut en tand ,men nu funderar jag om det kan va nån annan tand som jäklas ,för inte kan jag väl ha så ont i flera dagar efter att jag dragit ut tanden? ....det blir nog ett samtal till tandläkarn i morgon om det inte ger med sig.
ikväll har vi varit ut en sväng förbi lillebror med några tradera vinster , efter ett par minuter åkte vi därifrån för att fara på affärn o handla.
det blev handlat lite av varje sånt som de behöver uppe i sovstugan ,anton o hans kompis som sover där o lite att ha här hemma. efter jag fått skjuts hem så for roger upp till bergträsk ,vet inte riktigt vad han skulle göra där förrutom hämta hem oscar o lämna matvaror.
jag är hemma ensam ,har precis tagit en dusch o krypit upp i soffan under filten o nu ska jag bara slappa resten av kvällen. hoppas det är nåt bra att se på tv.
mina kenorader gav mig en vinst på 10 kr.....åååå vad jag vill vinna .....=)
ha en bra kväll /tingeling
jag påväg ut en sväng

två saker jag handlade i kväll listerine munskölj o ett paket ipren

Inga kommentarer: