måndag 17 oktober 2011

tillbax

..nu är jag här igen =)....efter att ha skrivit dikter o andra texter  kommer här ett inlägg för att berätta lite om vad jag gör i kväll o det är jag gör är  åssit = ingenting (svenska) ,alltså har astråkigt. pojkarna kom hem ,käkade tog med sig oscar o drog i väg ,oscar skulle inte vara borta så lång stund men än har han inte kommit hem ,roger inte heller hemma. här är det tomt o tyst endast tvn surrar men av den får jag inget svar så jag har ingen att surra med......nåja jag är van att ha det tyst o tomt ,ibland behagligt ibland långtråkigt.
kvällens keno gav mig endast 5 kr i vinst....=(.....varför är det omöjligt att få en större vinst ?...
en glad överraskning kom med posten idag ,ett paket från mandeldesign med ett par turkosfärgade jeansleggings o en rosa oversize tunika ,sååå fint =).....
nu skajag surfa lite ..hej så länge /tingeling

Inga kommentarer: