fredag 28 oktober 2011

eftermiddag

köpte några hårvårdsprodukter från rockaholic serien. spray, vax, tvål för håret ...

.....varit hos frissan i nästan två timmar =)....,vilken lyx att få sitta ner i stolen o bli fin i håret. i dag blev det lite färg i håret =)......när jag kom hem hann jag sätta ner rumpan en stund innan det var dax att ställa sig vid spisen o laga middag : mjölkstuvade makaroner o köttbullar i krämig sås , det hade varit gott ...hmm....oscar kom hem efter skolan med en kompis om jag bara vetat det hade jag lagat mer mat. jag fick stå över dagens middag så att det skulle räcka till hans kompis......jag har kokat mig en kopp kaffe o lagt in en snus ,det är min middag denna fredag.
nu en stunds vila för värken är jobbig idag oxå....
vad som händer ikväll vet jag inte ännu ,hoppas nåt trevligt ska hända för det är ju FREDAG.....=)
hej så länge....

Inga kommentarer: