måndag 31 oktober 2011

måndagkväll

har jag tillbringat mestadels hemma. jag o oscar gick ner till godisbutiken för att köpa lite godis i fall några halloween utklädda barn skulle ringa på dörren i kväll o säga trick or treat ,( på svenska bus eller godis). men det har varit lugnt ,konstigt nog. oscar o kompis for iväg utklädda en stund o kom hem med glass o pengar... anton var hem o käkade o duschade innan han drog i väg rastlös som han är ,vill han inte vara hemma för länge. ....nåja nån timme senare var han tillbaka hem en sväng.
roger har jobbat länge i kväll o var hemma strax före 21 då hade han hämtat upp oscar o kompis.för en stund sen kom vi hem efter att ha skjutsat hem oscars kompis.
det är halkigt på vägarna o massa dimma ,farligt väglag nu....=(.....det är nu -0.7 grader ute. kvällens keno gav ingen vinst =(......bättre lycka i morgon då=)......
nu snart ska jag bädda ner mig o läsa min" braiga" bok =)....det börjar kännas att jag inte sovit nån stund i dag ,jag har bara haft korta vilopauser mellan varven. jag ahr sysselsatt mig en hel del idag med diverse sysslor ......nu sluta surra o knapra i mig skorpan o sen i säng med min bok sov så gott /tingeling

Inga kommentarer: