torsdag 27 oktober 2011

lite av varje

torsdagkväll o jag har inte bara varit hemma.....har varit i väg ut och kört antons bil ...joo ni läste rätt jag får faktiskt köra hans bil nångång ibland. men nu var det bara för att köra hem den o senare fara o hämta han några kilometer bort. däremellan hann jag faktiskt ut på byn en sväng.
kvällsöppet i affärerna på storgatan i kväll ,mycket folk ute.
jag var in på nån affär ,men det blev billigt för jag tog aldrig fram plånboken =)......sååå förvånad att jag inte hittade nåt som jag kände att jag bara behövde ,det händer inte så ofta erkänner jag.=)
sen jag kom hem så har jag mest bara slappat i soffan o kollat tv. nu väntar jag att anton ska komma hem en sväng för att hämta mat innan han far upp till sovstugan. i morgon ska han jobba o då behöver han nog väckning ,därför ska jag vakna lite tidigare.
kvällens keno gick inte nå bra för det blev ingen vinst =(........måste ner o låsa upp porten när anton kommer ,o sen kryper jag nog ner i sängen ,hoppas jag kan sova bra i natt pga den hemska  värk som jag har i detta nu....sov så gott......

Inga kommentarer: