lördag 15 oktober 2011

shopping ..

....vid 08.40 var vi redo för att dra iväg till lulstan för att gå på jakt efter nya skor. vi kom till stan o gick in på skopunkten o där hade dem såååå ruggigt många snygga par skor. både jag o roger köpte skor. när vi hade hittat skor så for vi från stan ut till dollarstore ,handlade lite smågrejs o sen vidare ut på storheden där vi gick in på willys för att fylla på kyl /skafferi.
trött o less o viss hemlängtan for vi därefter hem. skönt att komma hem på byn.
när vi lastat in varorna så for vi ut på grillen för att köpa en burgare ,för att få i oss nå mat. sen hem igen där jag parkerade mig i soffan o somnade en stund.
det är tröttsamt att va i stan ,känner mig slö o har en hel del värk o en massa hosta.
köpte dessa

dessa

o slutligen dessa ,alltså 3 par skor till ett riktigt fyndpris =)
vad som händer resten av denna lördag vet jag inte riktigt.........ha en bra eftermiddag /tingeling

Inga kommentarer: