lördag 15 oktober 2011

lördag ,gomorron..

har vaknat o klivit upp ,väckarn hade jag ställt för att hinna vakna ,dricka kaffe o göra mig klar för en dag i lulstan...=)....jo för det är ju faktiskt så att idag bär det av en sväng in till stan ,med uppdraget att hitta några nya skor =) och sen blir det nog att handla matvaror när jag ändå är i närheten av willys.
vi har tänkt åka tidigt för att komma hem i rimlig tid idag ,vill o orkar  inte riktigt spendera hela lördagen i stan.
lördag o lottot är inlämnat för i kväll ,keno ska lämnas in under dagen. hoppas på en större vinst då.
det har varit kallt i natt ,men inte fullt så kallt som förra natten.hoppas det blir fint väder idag när vi ska springa på stan =)........
nu ska jag dricka lite kaffe sen göra mig klar.....ha en bra dag / ting

Inga kommentarer: