fredag 21 oktober 2011

fredag

o dagen har startat klev upp 06.50. har väckt oscar som håller på att göra sig klar för skoldagen.
anton o hans kompis  sover i sovstugan. dem skulle upp tidigt idag anton skulle förbi jobbet nu på morgon o samtidigt skjutsa kompisen där  han ska vara idag ,undrar om dem vaknat än?.....nåja än har jag inte ringt o väckt dem......
har precis kokat första kopp kaffe för den här dagen.
äter penicillin sista dagen idag o jag känner mig inte bra ...hmm....hostar fortfarande o har ont i huvudet ovanför ögonen. hoppas jag slipper käka mer penicillin. jag avaktar ett par dagar o ser hur jag mår till veckan.
idag är det fredag o jag undrar vad jag ska hitta på för kul att göra då , nått måste jag ju göra det är som jag brukar säga bara fredag en gång i veckan........=)........
nu dricka kaffe .../tingeling

Inga kommentarer: