onsdag 19 oktober 2011

vila o akupunktur

jag har vilat mycket ,känt mig trött o mör i kroppen. när klockan började närma sig 15.30 var det bara att hä sig i väg till sjukgymnasten för min tid där 15.40. fick vänta några minuter extra men sen var det äntligen min tur.
han fick bort ett antal låsningar i ryggen , kunde höra hur det small när dem försvann. skönt nu känns det bättre. när jag berättade om min bihålsinflammation o att jag var täppt i näsan så ville han prova sätta nålar i ansiktet , okej sa jag klart det går bra sa jag.....
jag tycker det är behagligt att få akupunktur ,men måste erkänna att det kändes mer att bli nålstucken i ansiktet en på var sida om näsan en mellan ögonen o två i pannan. jag tror på akupunktur o det blir säkert bättre.
när jag kom hem därifrån så hann jag inte mer än komma in genom dörren då en vän ringde o vi surrade lääänge ,kul  glad över ditt samtal. =)
eftersom jag inte var hemma när dem kom hem o ingen mat gjord så bestämde jag mig för att käka på grillen , snabbt o enkelt.
vi har varit i väg ut på grillen ,förbi in på affären o nu är vi hemma igen.
ikväll gick kenot faktiskt riktigt bra  o jag kan inte klaga , 5 rätt på en k6 utan kungen 100 kr o en rad med 3 rätt på en k6 utan kung 5 kr sammanlagt 105 kr =)....snart kanske jag får in full pott =)..... nu ska jag se lite tv en stund ha en bra kväll /tingeling

Inga kommentarer: