fredag 21 oktober 2011

förmiddag

....och jag har varit hemma hela förmiddagen. lugnt o tyst. jag har slappat slumrat en stund ,diskat undan ,vikit o hängt tvätt o som vanligt pausat mellan varven som jag måste för min värk.
jag hade tänkt ut en promenad ,men jag har ännu inte tagit mig ut jag gruvar mig för blåsten , för tänk om jag blåser bort ....=) ,undrar om nån skulle märka det o sakna mig då. =)......
jag behöver få lite frisk luft i lungorna så sen kanske jag tar den där promenaden.
anton som har ledig dag har varit hem o farit igen ,han har inte jobbat idag ,bara varit dit upp fram o tillbaka för han är krasslig pga förkylning.
jag grubblar fortfarande på vad som händer i kväll? anton blir borta hos kompisar o roger o oscar vet jag inte riktigt vad dem ska göra. kanske blir det garaget för dem ...och då blir det bara jag hemma då tillbringar jag kvällen framför tvn ,tror jag....ha en bra eftermiddag ....

Inga kommentarer: