fredag 21 oktober 2011

tv kväll med idol

ja denna kväll. oscar ville ha skjuts till en kompis o ville ha chips o godis så vi svängde då förbi affären när vi lämnat av oscar. sen hem igen framför tvn. roger är riktigt slö han bara hänger i soffan o surfar på nätet på sin dator. jag hade ju hoppats på en lugn hemmakväll ensam ,men det är en massa surr......
nåväl i morgon då får jag väl en lugn stund kan jag ju alltid hoppas. dem far förhoppningsvis upp till garaget som dem brukar.
en "tråkkväll" inget händer här. väntar på att oscar ska höra av sig o vilja ha skjuts hem snart.
tack för din kommentar anonym jag håller fullständigt med dig. inte ska det bli lätt för jag är envis ger inte upp för lätt ,tro mig.....jag har en stark vilja =)....
kvällens keno gick dåligt =(........
nu ska jag se lite nyheter ....hej så länge

Inga kommentarer: