onsdag 19 oktober 2011

förmiddagen

cyklade i regn o blåst ut på jobbet för det där mötet med beteendevetaren som jag var tvungen att gå till. jag var ganska kallt o blöt o frysen o väldigt tungandad när jag var framme.
passade på att fylla i blankett o ordna med sånt måste när jag ändå var där innan jag hade mötet som började runt 09.00 o efter att ha pratat i ungefär 55 minuter var vi klar för den här gången.
jag hoppade upp på cykeln o trampade hem.
skönt att få komma hem o slappa o ha en lugn o skön stund.
sen hoppade jag upp på cykeln igen den här gången för att posta ett brev o därefter hem igen. nu har jag druckit en kopp te o ätit två limpmackor o satt mig ner framför datorn en stund.
kl 15.40 har jag tid hos sjukgymnasten så då måste jag ut igen en sväng ,bäst att vila för att orka. känner mig trött. ha en fin eftermiddag /tingeling

Inga kommentarer: