tisdag 18 oktober 2011

regnig

...trist dag ute så därför har jag hållit mig inomhus det mesta av dagen.
jag har slappat ,vilat min värkande kropp. fick ett ryck o rörde ihop en hallonpaj för att ha nåt att göra ,hängt /vikit tvätt hör till sånt jag alltid har att göra ,likaså laga mat. men mellan varven är jag tvungen att vila för att orka ,inget är förändrat.
oscar kom hem efter skolan men han for ut i regnet till en kompis o kvar hemma blev jag. när klockan var strax efter 15 så tänkte jag lika bra att laga mat för dem kommer väl hem nångång o äter.....än har ingen kommit hem......
dagens middag: korvstroganoff o ris.
jag har precis klivit ur duschen o nu blir det slappa en stund o fundera vad jag ska göra sen. känner mig rastlös o har jag bara ork vill jag hitta på nåt. hoppas det kunde sluta regna ute.
jag har gjort om mina kenorader o nu håller jag tummarna att jag prickar in full pott ikväll =).....vilken lycka det skulle vara att en gång få prova få full pott med kungen på k6........=)
ha en bra eftermiddag o kväll ,kommer tillbaka senare /tingeling

Inga kommentarer: