lördag 15 oktober 2011

lördagkväll

och helt oväntat  fick jag trevligt  främmande och sen  åkte vi  upp till garaget för att hälsa på o se vad dem pysslar med där uppe. roger skruvade åt en god vän ,de andra skruvade o mixtrade uti en motor o andra körde cross ,full aktivitet där uppe med andra ord.
efter nåt tag åkte jag ner på byn med en kompis o nu är jag hemma. har hängt /vikit tvätt o nu slagit ner rumpan i soffan för att slöa o se på tv ,finns inte så mycket annat att göra.
roger har ännu inte kommit hem här är det lugnt o tyst endast tvn surrar på tv4 ,fångarna på fortet.
jag har gjort 2 nya kenorader ,men det blev tyvärr ingen vinst i alla fall =(....... lottot har jag ännu inte kommit ihåg att kolla  ,det måste jag göra kanske så har det blivit en stor vinst.....
ha en bra kväll /tingeling

Inga kommentarer: