lördag 29 oktober 2011

medan..

jag varit vaken o uppe sen niotiden har jag hunnit med en del sysslor o alldeles nyss klev roger upp ,helt otroligt att en människa i vuxen ålder  kan sova så länge som till 11 , om det varit en ungdom så hade jag helt klart förstått det......dagen blir ju som förstörd att sova så länge. kanske jag håll å va gammal när jag har såna tankar .....
anton är o jobbar o det måste jag erkänna att jag trodde aldrig han skulle orka kliva upp tidigt o jobba efter hans rännande i natt med kompisar....han är duktig ,mamma är sååå stolt.=)
jag har ännu inte funderat på vad jag vill o orkar sysselsätta mig med denna dag ,anton vill att vi skulle hälsa på han på jobbet.....vet inte om det var så lockande för min del......
i går kväll kunde jag glädja oscar med att beställa en huvtröja från luleå hockey till han ,dyr men fin o han har presterat så duktigt med skolarbete så han är värd en liten gåva.=).....vad jag ska ge anton i gåva vet jag inte ,men han är värd nåt han oxå....jag har så fina duktiga pojkar.....nu ska jag dricka lite mer kaffe ....hej hej

Inga kommentarer: