fredag 28 oktober 2011

fredagkväll

i kväll har vi varit i ett garage nån timme , jag följde med för att surra , servera kaffe o fika medan de manliga könen skruvade o mixtrade. därefter for vi hem. lagom till fredakvällens tv program (idol) =)....när idol var i gång fick vi främmande av bror o hans sambo.
nu har dem ganska nyss åkt o här sitter jag nu o väntar att anton ska komma hem för att hämta mat o oscar o sen drar dem i väg upp till sovstugan för att sova där.
tv kanaler är borta nu säger roger ,typiskt att det ska jävlas nu har jag ingen tv4....=(....nu har han ett problem att lösa.......
kvällens keno gav ingen vinst =(....nu får jag hoppas på en vinst i morgon då.=)......
nu håller jag tummarna att tv kanalerna snart är tillbaka .....ha en trevlig kväll /tingeling

Inga kommentarer: