tisdag 11 oktober 2011

mirakelmedicin o mackor

det har gått en stund sen mitt förra inlägg o nu är jag tillbaka. =).....tänkte bara kasta in ett inlägg innan jag lämnar datorn soffan o tvn o uppsöker sängen ,täcket o kuddarna. jag tog en ipren o vips en stund efter var värken borta ,vilken mirakelmedicin =) ,det gillas.
så jag har passat på att käka några mackor som jag inte kunnat på flera dagar. nu en stund efter att ha ätit så känns det tyvärr lite ont....jag håller tummarna att jag ska kunna sova bra i natt för jag behöver sömn. jag har inte sovit bra nån natt på länge nu pga värk i kroppen som vanligt o tandvärk.
roger o oscar är hemma o oscar har ätit o nu påväg att lägga sig när som helst.
jag har sett   på tv men nu ska jag läsa min bok lite innan jag stänger mina två blå. så jag avslutar med att säga sov så gott dröm sött /tingeling

Inga kommentarer: