onsdag 19 oktober 2011

onsdag mitt i veckan

ja nu har halva veckan passerat ,veckorna går ganska fort ,ibland skulle ett dygn behöva vara några fler timmar .......vaknade 06.30 o klev upp vid 06.50 ville inte lämna värmen under täcket.
det ser ut att iaf inte regna ute men det blåser....huvva varför kan det inte va bra väder när jag måst hä mig i väg på cykel till ett möte. ska va på möte kl 09.00. en massa möten hit o dit o alla möten ger inte så mycket......
jag har väckt oscar o han håller på att göra sig klar för skolan. jag har kokat en kopp kaffe o ska nu ladda lite inför min cykeltur i blåsten......=(.....
på eftermiddag har jag tid hos sjukgymnasten ,men däremellan hinner jag hem o vila min värkande kropp.
jag hittade en inbjudan i postlådan ,i går när jag kikade ner i lådan =)......lämnar ett svar sen.....
ha en bra dag /tingeling

Inga kommentarer: