onsdag 26 oktober 2011

gomorron

...brrr...nu är det kallt ute ,började frysa när jag kollade mätarn -5 grader.....nu börjar det eländet......=(...vaknade o klev upp vid 06.30. i natt har jag sovit megadåligt pga mycket värk ......somnade efter en stund sov en stund o vaknade låg vaken o snurrade några timmar ,somnade sådär har det varit hela natten.....det kallar jag jobbiga nätter......
nåja nu är det morgon. jag har ringt o skulle väcka anton ifall han skulle till skolna i dag men det är bara rästbrevlåda....hmm....fick tag i hans kompis sov sovit där i natt. anton skulle stanna hemma eftersom han är förkyld o  har huvudvärk.
oscar är vaken o uppstigen snart dax för han att gå till skolan.
o jag blir hemma ,jag har inget inplanerat så idag gör jag som jag vill o orkar. jag har fortfarande megamycket värk i axlar o  armar ....=(......
nu ska jag dricka mitt kaffe innan det är för kallt ....hej så länge

Inga kommentarer: