fredag 14 oktober 2011

rantarkväll

jag har vägrat sitta hemma i soffan framför tvn hela kvällen o ha tråkigt så jag följde med upp till the kids som är uppe i garaget för att surra med dem. fem pojkar skulle sova uppe i sovstugan ,tänka sig att dem trivs som fisken i vattnet där uppe =) , det är bra då vet jag ju var jag har dem. efter det så åkte vi tillbaka ner på byn o for förbi lillebror o hans sambo för en snabb kopp kaffe o lite surr.
nu åter hemma o tvn surrar på tv4 idol resultatet är nu. tänk att inte ens idol fick mig att sitta klistrad i soffan denna kväll. =)......
innan vi for i väg så rättade jag kenot o det är helt otroligt omöjligt att vinna nåt.....=(....
tack för din kommentar anonym ,hoppas du hade mer tur med kenot i kväll =)......
nu ska jag dricka en kopp te o äta en macka o se lite tv innan jag sen bäddar ner mig. om jag inte är tillbaka nå mer i  kväll så passar jag på att säga sov gott /tingeling

Inga kommentarer: