måndag 24 oktober 2011

luleå o lite shopping

...anton o hans kompis kom hem vid kl 13.30 idag o anton ville att jag skulle med till luleå. han gav sig inte förrän jag följde med ,jag blev praktiskt taget kidnappad =).....
han skulle in o köpa madrasser till sin säng o lite annat. nog var det väl bra jag följde med så att han hittade dem han skulle ha.
det blev lite shopping för mig på willys o dollarstore o sist på biltema. var int på några andra ställen vissa har jag aldrig varit in på , men jag följde snällt med.  sen var det nog för min del o vi for hem. jag åkte hem med roger o hemma var vi vid kl 18. skönt att va hemma igen. o huvva vilken hemsk dimma efter vägen.
jag har tagit en dusch o tvättat håret o nu blir det nog mest bara slöa om inget annat händer....=)......
jag har rättat mitt keno o jag vann 35 kr .....+5 kr i kväll.....=)
hej så länge
jag sitter o väntar i bilen

pojkarna har köpt några drickor =)

anton trivdes =)

undrar vad dem pratar om...

Inga kommentarer: