söndag 23 oktober 2011

gomorron söndag

nu är jag vaken o uppstigen ,har vaknat flera ggr men lyckats somna om o då klockan var 08.50 klev jag upp ,var är snön som dem lovade?....nåja jag är nöjd utan snö. men nu är det säkert snorhalt eftersom mätarn visar minusgrader. vid 07.00 i morse var det-3.2 o nu vid 09.00 -1 grad.
jag har kokat kaffe o har satt mig i soffan under filten o tvn surrar på tv4 nyhetsmorgon. oscar har vaknat o ligger kvar i sängen o spelar tvspel o roger sover fortfarande.
grubblar vad dagen har att erbjuda. det är mycket troligt att dem drar upp till garaget när roger vaknat o klivit upp. då får jag egen tid =)....
har värk som vanligt idag o ovanpå det fortfarande irriterad i bihålerna o ont i huvudet på pannan....det är väl typiskt att det är bihålerna.
nu dax att dricka kaffe.....

Inga kommentarer: