onsdag 12 oktober 2011

slapp o slö

hela eftermiddag o kvällen har jag hållit mig inomhus o vilat mycket för jag vill ju bli fort frisk. måste erkänna att jag hade velat ta en kvällsprommis ,men jag får tvinga mig att ta det lite lugnt. det har varit ett gäng ungdomar ,roger o oscar här det mesta av kvällen. roger for upp till bergträsk för att hämta oscar o till min förvåning var dem fort hemma igen sen kom anton o hans kompisar en andra gång denna kväll.
det har varit öppet hus här kan man säga =).....
nu är det lugnt ,oscar sover o roger har somnat i soffan. jag har slagit ner rumpan i soffan efter att ha duschat ,tagit medicin o ätit en macka.
roger var givetvis hungrig när han kom från jobbet o han ville ha pizza. jag köpte oxå en pizza ,men delade med mig till anton o hans kompis. jag var glad att jag kunde äta en liten del av pizzan innan det blev för ont i munnen.
klockan har passerat 22 o snart ska jag bädda ner mig o hoppas jag får somna o sova bra i natt.
kvällens keno 5 kr i vinst ,lottot 0 kr......=(......
sov så gott dröm sött /tingeling

Inga kommentarer: