onsdag 12 oktober 2011

massage o vila

kl 12.40 drog jag på mig kläder gick ut genom dörren o låste efter mig sen hoppade jag upp på cykeln o for i väg för att få massage , behagligt. efteråt  hoppade jag  upp på cykeln o for hem ,väl hemma så gjorde jag mig en macka o kokade en kopp kaffe ,gott att få i sig lite mat ,det har som sagt inte blivit mycket mat de sista dagarna. efter jag fått i mig macka o halva kopp kaffe så har jag vilat o jag  slumrade till några minuter ett tag en stund innan oscar kom hem.
känns bra att jag nu vet vad felet är varför jag haft så ont i munnen ,hosta o hängig. jag har bihålsinflammation ,helt otippat hade jag aldrig kunnat tro att det kunde vara det.....man lär sig nåt nytt varje dag ,tydligen.=) om jag tänker efter så kan jag lika gärna oxå ha lunginflammation ,men nu har jag ju börjat käka penicillin ,snart är jag pigg o rask igen =)........
jag har beslutat att idag ska jag inte stå vid spisen o laga mat ,för jag hostar så mycket. hoppas dem kan laga sin egen mat ,annars får dem väl åka ut o käka på byn....... för jag tar semster från spisen idag.=)
onsdag i dag o lottot inlämnat ,jag håller tummarna på en stor vinst nu ikväll ,drömvinsten vore väl nåt ? =).......om inte så vore det kul med att få en större kenovinst ...=)....
nu ska jag sluta surra ha det gott /tingeling

fikadax =)

Inga kommentarer: