fredag 14 oktober 2011

finally friday

en kall morgon ,kallaste morgonen denna höst med   -5.0 grader kl 06.00....brr....nu närmar sig vintern den kalla o eländiga  årstiden.....
vaknade o klev upp 06.00 väckte anton ,han for i väg för att se om det finns nå jobb idag som han kan utföra  på företaget han jobbar åt.
oscars väckare ringde alldeles nyss snart ska även han kliva upp o göra sig klar för skolan. han har beställt gröt till frulle så det vill han att jag fixar o det har jag nu gjort.
idag ska jag ha ett möte på af kl 09.15 ...få se då vad som sägs där......sen har jag inget inplanerat resten av dagen utan jag tar dagen som den kommer....hoppas nåt roligt händer ,för det är ju ändå fredag idag =).....jag har hostat massor i natt o inte sovit alltför bra så om inget roligt händer så vilar jag nog nån stund idag.....nu dricka mitt morgonkaffe /tingeling

Inga kommentarer: