fredag 9 augusti 2013

nerbäddad

har precis krupit ner under täcket och har tänkt skriva ner några rader.
den här kvällen har passerat och jag har mest bara svamlat och grejat. började putsa fönster men gav upp då jag inte lyckades få i sär dem. jag är för klen det är nog det som är det stora problemet det andra problemet var att skruvarna verkar vara fastmålade......nåja jag får nog gull be min "handyman" ,bästaste vännen min. =)
strax efter kl 17 fick jag springa till huset bredvid och kolla på en 2:a ,inom loppet av en minut bestämde jag mig för att den vill jag ha.....=) den blir perfekt. ljus och fin med sovrum och en balkong och en rymlig dusch i toan =).....ja hela läggan var fin och bara jag får dit mina möbler o grejs så ska jag försöka få det så hemtreevligt och mysigt som helst. =).....en och annan pryl köper jag nog med mig från jobbet skulle jag tro. =).....och så har jag en önskan att så småningom få åka till ikea och shoppa lite.=)....
påsen med pistagenötterna blev tom inom loppet av en kort stund när jag satt och såg på tv tidigare ikväll och inte orkade jag cykla i väg och köpa en påse till.....
den godaste sötnöten har jag än inte ätit upp den sötnöten är jag väldigt rädd om  =)....
kvällen avslutades med en kort träff med bästaste vännen. =) alltid så gott att få se dig och jag blir alltid lika glad =)....du ger mig energin som jag behöver. är otroligt lyckligt lottad som har dig i min närhet. min diamant...=)....hoppas du får en god natts sömn och vila och att du drömmer sött....
hoppas jag lyckas somna och sova ett par timmar och drömma sött det vet jag att jag gör.....=)...
i morgon likaså söndag är jag ledig och jag kan sova länge. sova länge det tror jag inte att jag gör men hoppas kan jag ju alltid.....
lämna gärna kommentarer .....sov sött

Inga kommentarer: