torsdag 15 augusti 2013

vaknat...

vaknat första morgonen ( kl 06.00) i min nya lägga. har megamycket värk ,men vad annat kan jag vänta mig som jag hållit i gång som en duracellkanin i dagarna två.....än är det några dagar kvar att hålla i gång innan jag har städat ur ettan och kan pusta ut.
somnade sent men har sovit bra ,har drömt MASSOR......
idag är det jobb som vanligt.
efter jobbet blir det hem för att laga middag till Oscar som sen ska åka till Roger ,då är min "Oscar vecka" över. egentligen har jag fullt upp ,men jag önskar att nåt trevligt händer så jag får ladda mina batterier för det kan behövas känner jag.=)...
inga kommentarer det är tråkigt.....=(....
det är regnigt och tråkigt väder ute. snart ska jag kliva upp och göra mig i ordning för en arbetsdag...hej hej

Inga kommentarer: