tisdag 20 augusti 2013

Å en massa svammel

jobbat och sen en massa svammel resten av eftermiddag/kvällen. tvättat kläder och grejat.....ett antal personer  har varit förbi. det mesta av kvällen har jag som vanligt varit ensam. hunnit ut en sväng på byn för att köpa hem lite frukt och snus. sett lite tv och som sagt svamlat.....ganska så tråkigt och meningslöst......men men.....
nu är ljusen i läggan släkta ,tvn avstängd och nu är jag nerbäddad. det blir nog att läsa min bok en stund och hoppas att sömnen ska infinna sig nångång. helt jäkla otroligt varför sover jag aldrig...hmm...har varit vaken och det har varit full fart hela dagen sen kl 05.20 i morse , jag borde ju vara åtminstone lite trött men jag känner mig fortfarande pigg.....
jaja nu ska jag sluta surra .....sov sött

Inga kommentarer: