onsdag 14 augusti 2013

nu har jag ett sovrum och...

puh.... nu pustar jag ut. har flyttat och grejat hel dagen. först jobbat mina timmar sen hem för att springa ner i tvättstugan och tvätta kläder. sen fortsatte jag plocka och bära saker över till min nya lägga.....knappt hunnit sitta ner och vila. när klockan var strax före 22 satte jag mig ner några minuter ,men sen var jag uppe på benen igen och fortsatte plocka.....jag vill ju få klart allt innan jag kan pusta ut och vila.
nu har jag ett sovrum och en balkong ,nu bor jag i en tvårumslägenhet och det känns BRA att få lite mer plats att röra sig på och hur kul som helst att få pyssla och dona för att jag ska få det snyggt som jag vill ha det.....
än är jag inte riktigt klar men i mitt huvud så finns bilder på hur jag vill att mitt hem ska se ut.
i köket kommer det att vara färgerna svart lila och vitt. i vardags rummet lila och så småningom ska jag måla om tvbänken vit och svart alternativt grått. alltså min bruna soffa passar inte in då ...jaja....
sovrummet går i mycket vitt även byrån kommer jag att måla vit.....men måla gör jag sen när jag har mer tid. när jag nu kommit in i tvåan så ska ju ettan städas ur och sen ska ju bodelningen göras.......huvva det är många måsten framöver. trots många måsten så ska jag njuta och ha MYSIGA stunder såna goa mysiga stunder som laddar mig med energi. =)...
miljoner tack för din hjälp i kväll bästaste vännen min ,du är guld värd ,utan dig skulle jag inte orka kämpa. så glad att jag har dig i min närhet. =)....STOR kram till dig. jag står i skuld till dig och det ska jag återgälda det lovar jag dig.....=).....hoppas du får sova gott o drömma sött i natt vännen min.
jag ligger nerbäddad här i sängen och snart är det dags för mig att försöka blunda , sova och drömma sött som jag alltid gör. i morgon jobbar jag som vanligt alarmet startar 06.30 som vanligt.
sov gott o dröm sött .....

Inga kommentarer: