tisdag 27 augusti 2013

bara...

bara svamlat i kväll.....
varit ut lite ,det är bara att passa på att njuta av solen och värmen och få i sig mycket D-vitamin från solen. sett tv idol 2013 på tv4. =)....
är nu nerbäddad under täcket. Oscar är fortfarande inte kry feber till och från och huvudvärk. få se om han orkar i väg i morgon. jag har tvingat  han att vara inomhus två dagar och nu är han väldigt rastlös och vill på skolan.
i morgon är det jobb som vanligt.....snart dags att försöka sova ,hoppas kunna få ett par timmars sömn i natt. varför kan jag aldrig få sova gott och vara utvilad o pigg, känns hopplöst att aldrig få en hel natts sömn.....jaja.....sånt är livet.
kvällens keno gav mig några kronor i vinst....jag vill vinna myyycket pengar för jag behöver det .....=)...har så mycket planer och några av de planer  jag har kostar pengar. det kostar att va på topp och leva =)....
nu blir det inte så mycket vettigt skrivet så jag säger natti natti ,dröm sött



Inga kommentarer: