onsdag 21 augusti 2013

svammel ,fönsterputs svammel

eftermiddagen ar jag roat mig med att putsa fönstren i gamla läggan och Oscar som var hos mig vid tillfället fick följa med och han hjälpte mig skruva upp fönstren och vill också prova putsa nån ruta och det gick bra det med....puh....äntligen är fönstren putsade och nu är det bara kyl/frys och golv kvar att städa sen kan jag ta det lugnt och pusta ut ,om jag vill....=).....
ingen rast ingen ro efter jag gjort klart fönstren så hoppade jag på cykeln och trampade upp på byn hämtade ut pengar och for på loppis. köpte gardiner och lampskärm....jag hittade inga fina passande gardiner till mitt kök så söknadet på köksgardiner fortsätter......
när jag kom hem så kom jag på att jag kanske skulle ha kikat på några gardinlängder så jag cyklade tillbaka upp på loppisen och köpte ett till par längder . jag har verkligen inte suttit ner så mycket i eftermiddag/kväll. =).....Anton har varit förbi en stund och Oscar o Roger kom hit för att lämna dammsugarn ,jag hade tur att få låna den en stund men i morgon kväll ska han ha tillbaka den så jag får skynda mig dammsuga det som ska dammsugas för han är väldigt noga att han ska ha tillbaka den fort.....hmm.....jaja....dagen i morgon kommer att vara fullspäckad.....
först jobb som vanligt och sen möte på banken kl 16 och däremellan hem och dammsuga o greja...nånå .....den här dagen har innehållit svammel och fönsterputs.....
ingen vinst på kvällens spel....=(......
nu är det dags att försöka sova , jag kommer att drömma sött.....=)....

Inga kommentarer: