onsdag 14 augusti 2013

morgon

och jag är vaken ,blev väckt av telefon 05.40....och inte kunde jag somna om fastän jag legat kvar i soffan och blundat. i natt har jag sovit iaf några timmar och drömt. =)...
nåja det ser dimmigt och disigt ut ,kanske blir en grå trist dag ute idag. jag jobbar som vanligt och sen ska jag flytta så att jag blir klar ,ikväll får jag bärhjälp så då flyttas möblerna.
huvva så skönt när jag är klar med flytten ,då kan jag ta det lite lugnt eller hmm...hur var det med det?....måste ju börja dela upp bohaget som jag haft med Roger och sen när allt det är klart då kan jag ta det lugnt.
inga kommentarer ,det är tråkigt....=(.....jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. snart är det dags att ta en dusch och tvätta håret ,dricka morgonkaffe och göra sig klar för dagen.....
hoppas du sovit gott och drömt sött bästaste vännen. ha en bra dag ....kram....
nu säger jag hej så länge...

Inga kommentarer: