torsdag 22 augusti 2013

hur mycket som helst....

idag är en sån dag då jag har hur mycket som helst att göra , allt hopar sig. känner mig sönderstressad.....alla krav och måsten gör mig inte gott.....håller jag på att bli utbränd eller vad är det frågan om?.......skulle bara vilja klä av mig naken och krypa under täcket ett par dagar och sen när jag kliver upp hoppas jag att allt är lugnt ,inga krav och måsten.....tänk om det var så enkelt.....
SKIIIIIT....nåja annars är det väl som vanligt. svamlar mest och får dagarna att passera .....
just nu sitter jag ner en stund vilar......kanske kokar mig en kopp kaffe ...
klockan 16 ska jag på ett möte och vet inte hur länge det kommer att ta sen får jag se vad som händer....
ibland trasslar livet till sig ,kom då ihåg att det alltid finns en lösning....=)
hej hej

Inga kommentarer: