söndag 25 augusti 2013

svamlat ,grejat och...

den här lediga dagen har mest innehållit svammel och grejs. slöade på morgon. pratat en hel del med bästaste vännen min ,vilket jag ALLTID tycker är så mysigt tänk vad mycket vi har att prata om. saknar dig otroligt mycket vännen.
har varit ut och cyklat några svängar och nu är jag hemma igen. har handlat några saker och lämnat in keno nu hoppas jag på en stoooor vinst för då ska jag.........=).....
så mysigt att få träffa dig en stund idag bästaste vännen min ,det gav mig energi. DU är BRA för MIG....kram till dig.
i morgon måndag och vi har personalträff  08.30 fram till klockan 12, vi kommer att gå igenom och prata en hel del. vi får annars aldrig chans att träffas alla och gå igenom viktiga saker....
alltså en tidigare morgon än vanligt , men det är bara i morgon för sen är det som vanligt på tisdag igen.
vad jag ska göra mer den här soliga varma söndagen vet jag inte.....
en mjuk pepparkaka gräddas nu i ugnen och i kväll kommer Oscar hit då är det min "oscarvecka".
min bästaste vän ,min diamant hoppas du kommer över och fikar så vi får surra ,lääängtar efter dig vet du....=).....nu ska jag kolla ugnen hej hej....

Inga kommentarer: