söndag 18 augusti 2013

samma känsla

har fortfarande samma känsla i kroppen ,funderingarna gnager i mig ...varför? ge mig ett svar .....
haft en trevlig dag med bilbingo ,tyvärr fick jag inte tillfälle att surra så mycket som jag hade önskat....behöver få prata och lätta mitt hjärta jag hoppas du min bästaste vän har tid och ork att lyssna och prata  nångång snart.
tråkigt att vi inte fick vinna nå pengar för jag skulle verkligen behöva få vinna en peng nu...
kom hem till en tom lägga å vad jag önskar det fanns nån som kramar om mig och undrar hur min dag varit när jag kommer hem....hur länge ska jag ha det tomt och ensamt?....
nåväl nu ska jag tänka positivt för jag orkar inte fälla fler tårar.....
jag kom alltså hem vid 19 tiden ,tvättade håret och böt om och en stund senare hoppas jag upp på cykeln och trampade upp på affären för att handla lite.
ringde Oscar som nu har kommit hit. han ska sova här i natt för att inte försova sig i morgon då det är första skoldagen. sen får han vara hos Roger resten av veckan eftersom det är Rogers "oscarvecka".
lite ordning och regler vill jag ha och jag vill inte ha han springandes här i tid och otid när han (Oscar) känner för det. regler är till för att följas.
i morgon är det jobb som vanligt =).09.15-14 en rast däremellan.
sen måste jag nog ta itu med städningen av gamla läggan....vilket inte är alltför kul , men tyvärr ett måste.
sitter här i soffan med tänt doftljus tvn surrar medan jag bloggar och Oscar sitter med "paddan"....
säger hej så länge...


Inga kommentarer: