måndag 19 augusti 2013

städ och svammel

ja så har den här dagen passerat i morgon vänder vi blad och en helt ny dag att fylla med värdefullt minnesvärt innehåll.
jag har jobbat mina timmar i full fart. idag kom en leverans med en massa nya snygga saker från miljögården och vi har packat upp och prismärkt.....
när klockan var 14 så hade jag full dag och jag cyklade hem. kom in genom dörren till en tom lägga. kokade mig en kopp kaffe satte mig ner några minuter. när jag druckit kaffe så reste jag mig och gick upp till gamla läggan för att fortsätta urstädningen. det minskar ,snart är jag förhoppningsvis klar. det är bara fönstren ,kyl/frys och golven kvar nu......
ännu tröttare gick jag hem drog av mig kläderna och ställde mig i duschen sen blev det slappa en stund i soffan. telefonen ringde pappa och Olivia påväg ner till byn och upp till ridskolan. han ville jag skulle följa med och visa vägen så fort var jag på benen och klar att dra i väg när jag blev uppraggad.
ranatat runt lite medan pappa var på byn sen for jag hem och pappa for till syrran. jag har bara svamlat och grejat resten av kvällen. inte gjort så himla mycket ,en TRÅKKVÄLL  ensam  =(.....
är ner bäddad och ska snart försöka sova.
tänker på dig min diamant hoppas allt e bra ,längtar efter att få  tid att bara vara ,prata och lyssna på dig. jag blir orolig och bekymrad då jag märker att du inte är ditt vanliga jag.hör av dig när helst du vill jag finns här för dig  det vet du....kram till dig bästaste vännen.
i morgon jobbar jag som vanligt och sen har jag diverse måsten under eftermiddagen.....ingen rast ingen ro i morgon heller......jaja jag biter i hop och kämpar.....
sov så gott o dröm sött

Inga kommentarer: