torsdag 22 augusti 2013

grejat svamlat och rantat

efter att ha varit på språng på möte och sånt så gick jag hem. har grejat och svamlat. trött och slö så la jag mig i soffan hade inte mycket ork att göra så mycket efter dagens alla måsten.....
var uttråkad låg i soffan och såg tv då ringde telefonen min diamant hörde av sig.....=) KUL att höra av dig och KUL att få tillbringa tid i ditt sällskap =) ,kvällen blev med en gång mycket bättre =)  hör av dig när du vill....du vet att jag gör allt jag kan för dig , du är guld värd bara det bästa är gott nog åt dig ,kram till dig....
ligger nu nerbäddad i sängen under täcket ska försöka sova ett par timmar och drömma sött gör jag ju alltid. =)...i morgon är det jobb som vanligt....men sen har jag ledigt hela helgen ,det är lyx för mig.....=).....
i morgon är en ny dag med nya utmaningar...sov gott dröm sött

Inga kommentarer: