tisdag 27 augusti 2013

DAG

 fick oväntat mysigt främmande innan jag for i väg på jobbet. tack för ditt besök bästaste vännen vill tillbrínga mer tid med dig och hitta på bara roliga saker. =)  hoppas tiden ska komma då vi har tid att hitta på mycket bus o skoj. hör av dig när helst du vill =)
jobbat mina timmar i butiken ensam med en massa kunder ,full fart hela dagen.
när klockan var 14 gick jag från jobbet in på affären handlade och hem en sväng. jag tog en dusch ,böt om lagade mat ,diskade undan och drog i väg en sväng. kanonfint väder denna dag =).....
nu är jag åter hemma pojkarna är här och jag har dragit mig till sovrummet för att få va lite för mig själv och mina tankar........
vi har fått in en så grym väska av maria montazami och jag VILL HAAAAA den.....=) men då är frågan hur ska jag bära mig åt för att få en sån ?.....den är ju lite dyr. =).....måste på nåt sätt komma på hur jag ska göra för att den ska bli min.....
snart kan mitt nya liv börja och då kan ju nya livet starta med en ny väska sen får jag förnya mig allt eftersom.....för mitt mål är att börja ett nytt liv och jag ska bara ha det bästa ,det som gör mig lycklig och får mig att må bäst ,annars får det vara......=)...
nåja nu ska jag inte surra mer ,nu ska jag fundera lite över livet....


VILL HAAAA

å så lite mat i magen

Inga kommentarer: