onsdag 21 augusti 2013

ledig dag o svammel

ja så har jag fått den här lediga dagen att gå. fick oväntat en mysig morgon =) tack bästaste vännen för att du är du =).....har inte gjort så fasligt mycket denna dag har grejat och sånt och pratat en hel del i telefon med bästaste vännen min , huvva så jag saknar ditt sällskap önskar du kom hit och höll mig sällskap....men jag vet ju att du är som gubben i lådan och dyker upp när jag minst anar det....=)....
just nu sitter jag här i fåtöljen och bloggar Oscar har kommit hit och ätit lite och sitter nu och spelar tv spel ,men sen cyklar han hem till Roger. städningen av gamla läggan gnager i mig och jag kan inte slappna av innan den är helt klar och nycklarna tillbakalämnade. måste nog förbi och se om jag lyckas öppna nåt fönster som jag kan skura.....
i kväll ska jag i väg på loppis och se om jag kan göra nå fynd =)....förhoppningsvis gör jag fynd på sånt jag kan behöva i min lägga....=).....
har varit ut på byn och haft möte på banken sen gick jag upp till kiosken och har lämnat in diverse spel nu hoppas jag på en vinst ikväll av det större slaget =)...åååhhh vad jag behöver få vinna nån miljon =)...,fy vad kul vi skulle kunna ha bästaste vännen min för du vet att vi delar på vinsten då =)....
egentligen har jag inte så mycket att skriva för det blir mest bara svammel varje dag.....nu säger jag hej så länge ....

Inga kommentarer: