måndag 12 augusti 2013

tv och svammel

ja så var jag här. nu nerbäddad i sängen under täcket ,är fortfarande rastlös vill egentligen inte ligga här o slappa.
har kokat jordgubbskräm ,diskat och grejat alltså bara svamlat o fått tiden till att gå.
Oscar har nu kommit hem och äter nu kvällsmat. kräm o mackor. krämen fick högsta betyg =) , jag tror jag kan det här med matlagning =)......skämmer bort pojkarna med god mat =)....
om jag ändå fick skämma bort bästaste vännen min med god mat och omvårdnad dygnet runt det skulle vara otroligt mysigt =)....eller vad tror du diamanten min ?......=)...
funderar på att läsa min bok en stund innan jag försöker somna. hoppas kunna somna o sova bra i natt ,för jag orkar inte gå omkring och vara trött pga dålig nattsömn hur länge som helst. drömmer sött det gör jag. man behöver inte sova för att drömma så drömmer gör jag jämt ....=)...
nu ska jag sluta surra och läsa ...
lämna kommentarer ....sov gott dröm söta drömmar...

Inga kommentarer: