lördag 17 augusti 2013

lördagmorgon

ja så var det lördag och här är jag nu. jobb i dag 10-14. somnade ganska så fort i går kväll och har sovit bra. har en hemsk värk ,men jag biter i hop och kämpar......
känner mig stressad jag skulle behöva städa ettan men jag har ju bara en hand som kan användas nån dag ....måste ha bandaget i alla fall till söndag sa dem och jag gör väl som dem säger ,för jag vill ju att fingertoppen ska se normal ut igen....=).....
jaja...jag jobbar först mina timmar sen får jag se vad jag hittar på.....=) kl 14 har jag i alla fall helg ....yeeey....=).....
TACK för din kommentar bästaste vännen tänker på dig hoppas du får bra i din mage sköt om DIG annars gör jag det =)....ja så himla goa ,söta och busiga de små valparna var.....VILL HA....valpen som satt hos mig är till salu =).....hoppas höra av dig snart min diamant ...kram till dig.
snart är det dags att kliva upp ,ta en dusch och göra sig i ordning för arbetsdagen.....hej hej

Inga kommentarer: