måndag 12 augusti 2013

eftermiddag /kväll

efter att ha jobbat mina timmar så gjorde jag diverse ärenden. idag medan jag jobbade hörde min frissa av sig dem hade fått hem nya ringar som jag frågat efter så då jag jobbat klart för dagen sprang jag dit och självklart blev det shopping ,en jättefin ring som passade mig alldeles perfekt tills jag får nån annan ring =) efter att ha handlat så knatade jag hem, när jag var  hemma så drog av mig kläderna och ställde mig i duschen sen var det dags att ställa sig vid spisen för att laga middag.
ja jag har ätit lite mat idag =)......
sen intog jag ryggläge i soffan och somnade en stund. det behövdes en kort tupplur för mig för att orka med resten av eftermiddag/kväll.
Oscar var hem och käkade sen for han ut med en kompis och han har än inte kommit hem. Anton har varit hem en sväng tidigare i kväll då han kom från jobbet.
kände mig rastlös och fint soligt väder ute så jag drog i väg på cykeln för att ha nåt att göra. telefonen ringde ,bästaste vännen hörde av sig ,tack för ditt samtal som alltid gör mig glad. tack för att du tänker på mig vännen. hoppas höra av dig snart igen. =) , längtar efter ditt sällskap  kram.
efter samtalet cyklade jag vidare upp till lilla mors grav och därifrån fick jag sällskap av en bekant och vi gick en långprommis =)....trevligt att få prommis sällskap och nån att surra med =)....
kom hem för ett tag sen och nu funderar jag på vad jag nu ska hitta på och under tiden ser jag väl tv och slappar.....hej så länge
hemma efter en arbetsdag

dagens middag: hemmagjord pytt med potatis ,korv och bacon

kvällsprommis i soligt och fint väder

min nya ring ,väntar fortfarande på den ring jag egentligen vill ha =)

Inga kommentarer: