fredag 23 augusti 2013

min dag och kväll

ja nu är jag tillbaka här och dagen och kvällen har passerat. jag for i väg och jobbade mina timmar en hel del framför datorn lite i butiken och lite plock i de nya kläderna som kommit de här dagarna =)...KUL....
pappa kom ner på byn och mötte upp mig på jobbet och vi for på affären för att handla mat. han hade bestämt sig för att laga mat. idag blev det potatis ,sås och plommonfylld skinkstek ,gott =)....
vi har mest varit hemma här hela kvällen. haft främmande och surrat en del.
han ville tillbaka till lillasyster så Anton Oscar och en kompis kom hit för ett tag sen och hälsade på sen tog dem med sig min överförfriskade far och skjutsade han till lillasyster.
tack bästaste vännen min för att du tittade förbi en sväng =)....och för telefonsamtalen alltid lika trevligt att få surra med dig. hör av dig när helst du vill och tita förbi när helst du vill. =)....
alltså här sitter jag nu ensam hemma tyst och lugnt endast tvn surrar ,det är tyst och tråkigt men jag håller ju på att vara van. ensamheten är min vän ,inte kul men jag hoppas det ska bli ändring på det så småningom. jag vill INTE leva ENSAM .....
jag är ledig hela helgen och jag hoppas nåt kul kommer att hända.....sysslolös behöver jag inte vara jag har ju fortfarande lite kvar att städa i gamla läggan så alltid nåt har jag att svamla med.....
få se om jag lyckas sova lite längre i morgon i alla fall till klockan 07.00...=)....funderar på vad jag nu ska hitta på ..hmm....ensam och har tråkigt jag kanske skulle klä av mig och krypa ner under täcket eller kanske se lite tv.....
sov så gott och dröm sött.....



Inga kommentarer: