söndag 18 augusti 2013

ingen återvändo

ingen återvändo ,klockan tickar och snart är det läggdax ......känner inte alls för att bädda ner mig i en tom säng.....men jag måste ju försöka sova nån timme i alla fall för att som jag tidigare sagt är det jobb i morgon .....
tror inte jag bäddar ner mig förrän vid 23 i alla fall.....det doftar gott av ljuset  och tvn surrar....
tömde precis en fanta exotic ...är verkligen inte så förtjust i söta drickor men den stod på bordet när till hands .....tänk om man kunde bli sötare av att äta och dricka sött =)....men tyvärr så blir man inte det för det. socker är inte bra varken för hyn eller kroppen.
datorn fick ett "tuppjuck" vet inte vad som hände men helt plötsligt medan jag skrev i mitt inlägg så blev den svart och nu ett par minuter senare är jag tillbaka och fortsätter mitt skrivande....hade inte strömkabeln i men det var inte slut ström det är jag säker på....hmm.....kan det vara så att datorn helt o hållet tänker ge upp ?.....den är seg och behöver en ominstallation men det har bara inte blivit att jag lämnat in den ännu eftersom det har varit så mycket annat att tänka på.......
nåja jag har nu hunnit bädda ner mig och ska snart försöka sova och drömma sött. lämna gärna kommentarer puss och sov gott

Inga kommentarer: