söndag 18 augusti 2013

sovmorgon

jag tog sovmorgon =) ...var ganska trött i går kväll och när jag hade bäddat ner mig ,bloggat och lagt undan datorn så blundade jag och inom några  minuter somnade jag.....har varit vaken några gånger tidigare i morse men somnat om och vaknade 08.10....känner mig ganska så utvilad men har myyycket värk..... har drömt massor.......
ligger kvar under täcket i sängen än en stund har ingen brådska att kliva upp.....
ingen sol ute och inget regn det kan bli en hyffsat bra dag vädermässigt.
tusen tack för din kommentar diamanten min. =)....komplimanger från dig gör mig glad. =)...hoppas höra av dig i dag =).....hoppas du sovit bra i natt och drömt sött.....kram
väntar på att få ett samtal som berättar att jag blivit faster i natt igen till en gounge...få höra om det blev en tjej el kille ....
vann inget på gårdagens spel =(....varför kan jag aldrig få vinna?....vill ju kunna köpa och fixa till läggan precis som jag vill ha den. jag har i alla fall kommit en bit på vägen.....
städa ur gamla läggan sen ska jag lägga allt krut på denna lägga. =)....lampor ,tavlor spegel ska upp på väggar och i taket gardiner ska bytas ut och det ska fixas......har hur mycket som helst att göra .....
kärlek vid första ögonkastet är den vanligaste ögonsjukdomen....
nåja snart kliva upp och dricka morgonkaffe...hej hej

Inga kommentarer: