lördag 17 augusti 2013

nu...

Efter att ha jobbat 10-14 så har jag helg. även idag har jag fyndat på jobbet. =)....
i går fyndade jag några nya fina krukor till mina blommor. =)
dagens fynd en griffeltavla på stativ som jag placerat i köket på bänken =)....och doftljus ,här ska det lukta gott =)....
i morse när jag gick till jobbet var det regnigt och tråkigt väder och det har regnat hela dagen fram till för ett tag sen då slutade det regna. jag har fyndat en fin regnkappa på jobbet så jag slapp bli genomblöt när jag gick hem från jobbet. =).....
kom hem och ställde mig i duschen och sen intog jag ryggläge i soffan för att vila. hann inte slappa  här så länge så ringde det bakom dörren och där stod pappa och Olivia. nu har dem precis åkt och vädret är bättre ser ut att kunna bli fint ute nu i kväll =).....undrar vad jag ska göra då......först blir det lite slappa och vila tror jag......
hej så länge

Inga kommentarer: