onsdag 28 augusti 2013

jobb ,tvätt ,svammel och främmande

gjorde mig klar och hoppade upp på cykeln o trampade i väg. när jag hunnit trampa några meter så dök bästaste vännen upp ,då sken jag upp så mysigt att få se dig nångång.....du kan ju alltid ragga upp mig om du ser mig knata omkring =)....nåja efter att ha surrat nån minut trampade jag upp på jobbet. jobbat mina timmar i full fart. klockan 14 trampade jag hem i rasande fart för att jag hade tvätttid klockan 14. sprang ner i tvättstugan kastade in tvätten i maskinerna och upp i läggan.
tog en dusch böt om hann dricka en kopp kaffe.....telefonen ringde och det var bästaste vännen min ,GLAD blev jag att höra av dig. stackars bästa du ,inte så himla kul att jobba och samtidgt ha sån hemsk huvudvärk ,jag lider med dig. sköt om dig och du vet om inte du sköter om dig så gör jag det.....=)....
efter att ha sprungit upp och ner mellan läggan och tvättstugan så har jag nu tvättat kläder för ett par dagar framåt ,skönt att ha det bortgjort för denna gång.
DU min diamant gjorde som du sa ,DU kom förbi och drack en kopp kaffe och jag fick rå om dig en pytteliten stund i kväll. mysigt att få sitta ner och surra lite. hoppas huvudvärken lättat och att du får sova och drömma sött i natt. =)...TUSEN TACK för din kommentar =), lämna fler kommentarer =) kram till dig.
förrutom jobbat , tvättat ,haft främmande en stund så har jag svamlat och grejat ungefär som vanligt.
känns ganska så meningslöst livet. går bara omkring och försöker få tiden att gå.
väntar på att nåt trevligt och värdefullt ska hända i mitt liv och under tiden passerar dagarna ,månaderna och åren och inte blir man en dag yngre.....
drömmen om ett lyckligt liv har jag kvar ,men ibland grubblar jag på hur länge jag ska orka härda ut.....hmm....
är nerbäddad och ska försöka sova....har tagit värktabletter och hoppas jag ska få sova nån timme.
drömma sött det kommer jag garanterat att göra....=)...
inget vann jag på lotto i kväll ...tråkigt när ska jag få vinna det undrar jag varje gång .....
nu ska jag sluta surra .....sov gott o dröm sött
inget vann jag på lotto

Inga kommentarer: