måndag 26 augusti 2013

jobb och svammel

for i väg på jobbet ,blev uppraggad av bästaste vännen min ,snäll o go du är ,tack för skjutsen =) önskar att  du hade mer tid så vi kunde träffas och göra nåt kul och surra. kram till dig.
vi har haft personalträff och gått igenom viktiga frågor och det avslutades med att vi käkade lunch i hop. när klockan var 13.15 lämnade jag jobbet för att göra diverse ärenden innan jag knatade hem till en krasslig Oscar som väntade.
eftermiddagen/kvällen har jag mest bara svamlat ,varit ut några svängar alltför rastlös för att bara vara hemma inomhus. kom hem för en stund sen ,riktigt skönt att vara ute och röra på sig. inte mycket folk ute som vanligt.....
nåja nu är jag nerbäddad och bloggar lite innan jag har tänkt stänga mina två blå.
sov gott dröm sött....
måndagmorgon

tar det lugnt med en kopp kaffe innan jobbet...

min nya lurvjacka med luva från line of oslo , varm mjuk o go =)

Inga kommentarer: