fredag 30 augusti 2013

morgon ,dag och eftermiddag

ja så skickade jag i väg Oscar till skolan och jag fick en lugn skön avkopplande stund innan det var dags för mig att dra mig mot jobbet.....
jobbat mina timmar i fullt ös och när klockan var 14 så gick jag hem en stund för att ta mig en dusch byta om och hä mig ut en sväng för diverse ärenden.....
ingen rast ingen ro....ett tag senare åter hemma....
Oscar är inte hemma nu och sen kommer han och hämtar sina grejor och far till Roger....jag blir all by myself....och då är frågan vad ska jag då hitta på för busigt ikväll ?......det är ju bara fredag en gång i veckan och då vill jag göra nåt busigt och kuligt.....=).....få se vad kvällen har att erbjuda =)....
min bästaste vän lovade att titta förbi i eftermiddag/kväll ,jag väntar och ser kanske har jag tur och får mig en pratstund med bästaste vännen....=)....
jaja jag hoppas jag får en trevlig innehållsrik kväll. vädret är bra i solen varmt i skuggan lite kallt men huvudsaken är att det inte regnar.....
känner mig lite förkyld ,men jag ignorerar förkylningen och låtsas att jag mår perfekt....
nu ska jag koppla av och fundera ,har så många tankar som virvlar runt innanför pannbenet....
hej hej

Inga kommentarer: